Плани – ніщо, планування – все. – Дуайт Д. Ейзенхауер
  • :
  • :

Представник ніжинських перевізників прокоментував підвищення проїзду та заговорив про електронні квитки

Підвищення проїзду у ніжинських маршрутках стало резонансною новиною для людей. Вже протягом тижня її обговорюють ніжинці. Не мовчали про неї і на позачерговій сесії міської ради, яка відбулась 16 травня.

Перед депутатами виступила громадська активістка Світлана Борисюк. Вона запевнила, що громада збурена не так, навіть, ціною за проїзд, як процедурою проведення громадських обговорень.

«Воно було проведено з порушеннями і не організовано: відсутність мікрофону та протоколу, де мали б бути записані проголосовані пропозиції. Була врахована лише думка перевізників і зацікавлених осіб. Через 4 дні виконком прийняв рішення.

Ініціативна громада хоче про це «шуміти» у всі інстанції. Ніхто перевірку пасажиропотоку не проводить і тариф утворюється під сумнівною методикою. Давайте зберемо погоджувальну раду, де розкажемо як у Ніжині утворюється тариф на проїзд і як його треба прийняти  для міста так, щоб і перевізникам було  добре і громаді.»

 

Після почутого до дискусії вступив Олександр Шалай, представник перевізної компанії ТОВ «Пассервіс»:

«Багато хто в приклад ставить Чернігів. Так ось, там ціна проїзду складає 4 грн. для пенсіонерів, а діти до 14 років їздять по 2, 75. А ми запропонували дітям до 17 років, при пред’явлені учнівського квитка, їздити по 1 гривні. Пенсіонери ж їздитимуть по 3 гривні. Чому про цю різницю ніхто не говорить? 5 194 300 грн. – кредиторська заборгованість за всі минулі роки перед перевізниками у держави. Хоч у одного з перевізників був позов до суду? Я вважаю, що  наша транспортна сітка найкраща в області і ми можемо створити комісію аби це перевірити.»

До слів депутата приєднався і міський голова Анатолій Лінник, зауваживши, що  максимально було дотримано процедуру громадських обговорень. Тим більше, з антимонопольного комітету отримали підтвердження ціни  тарифу. «Невже тільки перевезення складає такий інтерес для громади, і чому ми не блокуємо хлібзавод?», – додав Анатолій Валерійович.

На завершення Олександр Шалай повідомив, що  зараз всі перевізники розробляють програму про електронні квитки. Тож можливо незабаром буде звернення до міської ради, аби та допомогла у фінансуванні даної програми в розмірі 10 – 12 мільйонів гривень.

Марина Волинець

Опубліковано: 17-5-2017

Залишити відповідь