Плани – ніщо, планування – все. – Дуайт Д. Ейзенхауер
  • :
  • :

Обурені люди в черзі до «НіжинТеплоМережі» не пускають до будівлі навіть заступника директора. ВІДЕО

Редакцією нашого видання вже висвітлювалася напружена ситуація, що склалася в Ніжині, стосовно повірки лічильників на гаряче водопостачання. В п’ятницю черга до будівлі «НіжинТеплоМереж» налічувала близько 100 людей.

Читати по темі: «Листи щастя» про повірку лічильників або Ніжинців «нагріли»

Сьогодні ж, 13 листопада, в понеділок кількість споживачів у черзі збільшилася до 400 осіб. Проте їх кількість збільшується, адже час «підганяє».

На відео видно, як натовп навіть не дає змоги потрапити до будівлі заступнику директора з розвитку, який працює в товаристі, змушуючи його стати в порядок живої черги. Оскільки працює лише дві каси, а за словами очевидців, працівник однієї час від часу відлучається, що значно подовжує час чекання платників.

Неналагодженість процесу прийому людей на практиці показує ще й те, що люди бігають від банку до «НіжинТеплоМереж». Ніжинка показує журналістам платіж, що здійснила в банку за повірку лічильника. Щоб отримати квитанцію, треба простояти в черзі. Потім її касири направили до банку, але вона мала повернутись назад, адже в касі «НіжинТеплоМереж» необхідно здійснити ще один платіж, вже за опломбування повіреного лічильника. Таким чином людина знову стає в чергу.

Таке собі «замкнуте коло». Обуренню людей немає меж…

Чи встигнуть при такому темпі «НіжинТеплоМережі» прийняти понад 20 000 ніжинців за місяць, чи людям доведеться переплачувати великі суми і в грудні місяці? Як висновок, перед тим, як затіювати глобальні реформи, необхідно для початку продумати процес їх здійснення.

Опубліковано: 13-11-2017
error: Content is protected !!